اسلایدر

اسنوپ داگ سهامدار سلتیک گلاسکو می شود

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اسنوپ داگ، خواننده رپ سرشناس آمریکایی این روزها و بعد از برد تاریخی سلتیک گلاسکو مقابل بارسلونا در دور چهارم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سلتیک پارک، به شدت تحت تاثیر فوتبال این باشگاه قرار گرفته است.

او که یکی از دوستان صمیمی دیوید بکام، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس است حالا درنظر دارد تا برای خریداری بخشی از سهام باشگاه قهرمان لیگ اسکاتلند دست به کار شود.

خود او در صحبت هایی به روزنامه بریتانیایی دیلی میرر گفته:« من علاقه زیادی به فوتبال دارم. این اتفاق جدیدی نیست که ستاره های هیپ هاپ به فکر سرمایه گذاری در ورزش بیفتند ولی این شاید اتفاق تازه ای باشد که به سراغ تیم های فوتبال بیایند. من بازی سلتیک- بارسا را به طور کامل ندیدم ولی هایلایت های مسابقه را تماشا کرد. می دانم که بارسلونا تیم بزرگی است ولی سلتیک هم نشان داد که آنها هم تیم بزرگی هستند.»

اسنوپ داگ در ادامه صحبت هایش گفت:«من دیده ام که هواداران سلتیک در کنار تیمشان هستند و واقعا دوست دارم که در صورتی که اعضای کادر مدیریتی این باشگاه حاضر به فروش بخشی از سهام سلتیک باشند، در این باشگاه سرمایه گذاری کنم. راستش را بخواهید،لازم نیست که زیاد فکر کنم. می خواهم در حدی سهام باشگاه را بخرم که حرفهایم در باشگاه شنیده شود.»

این خواننده بزرگ ادامه داد:« می خواهم کمی به این تیم «اسنوپ» بدهم. من عاشق ورزش هستم و سلتیک هم بعد از آنکه من در کنارشان باشم، همین سلتیک کنونی نخواهد بود.» او در ادامه به این نکته اشاره کرد که قبل از آنکه این تمایل را رسانه ای کند،با دیوید بکام، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس مشورت کرده:« من از دوستم دیوید در مورد شرایط باشگاه سلتیک سوال کردم. دوست دارم که برای یک فصل او را به سلتیک بیاورم ولی دیوید الان از زندگی در لس آنجلس راضی و خوشحال است. در سلتیک کنونی واقعا از بازی ساماراس خوشم می آید. به نظر ورزشکار خوبی می رسد و یک بازیکن خطرناک است. اگر می خواهیم در رقابت های اروپایی به رده های بالا برسیم باید خوب بازی کنیم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:اسنوپ, داگ, سهامدار, سلتیک ,گلاسکو, خبر,خبر فارسی,عکس,روزنامه, ] [ 14:36 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 1516
بازدید کل : 141908
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت